lørdag den 22. oktober 2011

IKEA-goodness

Vi har i øvrigt (til en afveksling) været i IKEA, hvor vi købte den der reol-løsning jeg ønskede mig. Bortset fra at jeg ønskede mig tre røde låger, og ikke kun den ene de havde på lager. Den er awesome og med glaslåger og spejl-vitrine-dims bag to af dem, så nu er der plads til Lego og service og duge og bar og posen med nytårsgejl. Og så er kassen-med-alle-ledningerne blevet konverteret til skabet-med-alle-ledningerne, som jeg frygter lidt vil eksplodere ud over det hele hvis nogen forsøger at åbne lågen. Manden siger han har prøvet at åbne og at det skete der slet ikke noget ved, men måske er det bare noget han siger så JEG går ind og prøver at åbne lågen og før jeg ved af det ligger jeg midt på gulvet under et bjerg af ledninger, tamagochier og gamle computermus. Bemeldte skab har dog ikke en glaslåge - de er reserveret til de skabe med de pæne ting, såsom fx nydeligt stablede tallerkener sammen med et fødselsdagsflag og et lille kagefad i glas, som jeg fandt i genbrugsen den anden dag. Ahmmen, det er blevet så yndigt. Ligepræcis på den der pæne måde alle andre altid formår at fremstille deres ting på. Bare ærgerligt at resten af kontor/gæsteværelse/opbevaringsrum/fjernlager/legolager stadig ligner noget fra mit hjem.

Nå, men jeg kan jo altid nøjes med bare at vise jer et billede af reol-delen af rummet - men så må I også love at I forestiller jer at resten af rummet er ligeså pænt og smagfuldt indrettet.

Mind mig lige om det der billede hvis jeg glemmer det. Har vist efterhånden en del hængepartier, som jeg ikke får gjort noget ved, og ikke har tid til lige nu for vi skal ud til Kaye og Jyden og nasse aftensmad. Ta'.

2 kommentarer:

  1. Hov - idag? Så du mig og mand med barnevogn und alles??

    Jeg vil gerne se skab med legoting... Min mand blir jaloux. Jeg har sagt at hvis hans lego skal flytte ind skal det bo i kælderen :)

    SvarSlet
  2. Hvis det er sejt Lego skal det jo stå fremme! (Det af vores der står fremme er dog ikke bestemt ved sejhedsfaktor, men af hvad der lige pt er samlet)

    Og nej, det var i torsdags - ville ellers gerne have set dig med barnevogn og det hele!

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.