tirsdag den 18. oktober 2011

Hjemme

Er nu tilbage fra England. Der var meget te og mange bakker og en rigtig, rigtig god chocolate fudge cake. I kan stadig være med til at gætte hvad jeg glemte - nu har jeg jo svaret. Men jeg advarer jer: den er svær! Vi kan også bare sige at I smider en kommentar et sted om at I godt gad vinde noget dårligt (på den gode måde) Englandsgejl og så trækker jeg lod engang. Fredag måske? Eller mandag, så alle kan nå at komme hjem fra ferie og på arbejde (der lader til at være det foretrukne blog-læsningssted) Vi ses i morgen med første del af den spændende Englands-saga!

7 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!!!

    Jeg gætter på regntøj...

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage. Uhm - te og chocolate fudge.

    Jeg gætter på, at du glemte dit Visa-kort. Og/eller rene strømper.

    SvarSlet
  3. Lyder som en god tur trods alt.

    Hmm. Du glemte da din tandbørste.

    Lisa

    SvarSlet
  4. Lyder som en dejlig tur... tror du glemte hår voks :-)

    SvarSlet
  5. Jeg holder stadig på nattøj. Eller måske den bog, du havde tænkt dig at læse i under flyveturen?

    Jeg vil i hvert fald gerne vinde englandsgejl, hvad det end måtte være :)

    SvarSlet
  6. Uuhh, jeg vil også være med, kan vist lige nå det.
    Jeg tror du glemte en paraply....det regner jo altid derovre :-)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.