tirsdag den 25. oktober 2011

Andet afsnit af Englandssagaen

Nå, hvor langt var jeg, da jeg faldt i søvn ovre i første afsnit? Nå, jeg har helt mistet tråden, så jeg tror denne anden del må blive en billedkavalkade (der er alligevel også nogle billeder jeg havde glemt jeg skulle sætte ind i det første afsnit) Det klareste minde fra om onsdagen er nok at vi var med til "Scottish country dance" om aftenen hvor der åbenbart ikke var mødt ret mange op så vi blev tvunget til at være med - "to make up the sets!" Dét er der heldigvis desværre ikke nogen billeder af, men jeg er sikker på de mentale billeder er mere end rigeligt.

Jeg glemte at anbefale Haché som ligger inde ved Nørrebro (samme vej som arbejdermuseet) og laver de bedste burgere ever. Se selv:


Det er ikke engang dyrt, og til frokost er det endnu billigere: valgfri burger inkl. sygt gode pommes med (hvidløgs)mayo til 75kr.

Vores flybilletter var latterligt billige fordi vi fløj med EasyJet - til gengæld fik vi lov til at gå meget langt ud til en gate, der egentlig mere mindede om en lagerhal. Forventede halvvejs at vi selv skulle løbe flyet igang, men så slemt var det dog ikke. Hvis ikke det var fordi jeg blev så luftsyg ville jeg elske at flyve. Er ret vild med konceptet jetmotor.




Som sagt var vejret i Manchester ikke det bedste:


Til gengæld morede vi os meget over at det kun er offensive weapons man ikke må have med ind i landet


Her er udsigten fra den tidligere omtalte bakke - hvor man godt kan se river Mersey, men Liverpool er forsvundet i disen


Hov, der var lige en burger mere, denne gang på engelsk og med spejlæg og sausages i


Glæd dig til tredje afsnit, der kommer til at handle om Liverpool, en fodboldbane og en helt utroligt afskyelige anglikansk katedral. Kommer snart til en skærm nær dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.