søndag den 13. november 2011

Ordlaveren

Står I også tit og mangler ord? Så prøv DEN FANTASTISKE ORDLAVER! Det er en app til android som mig og min bror har lavet (han har kodet efter min ide) og den skulle gerne kunne hentes HER

Jeg har ikke selv en android telefon, så kan ikke instruere nærmere - men det er vist noget med at den bare skal køres fra telefonen og så virker det. Den bruger internet-forbindelse når den starter op, og er kun i beta-version. Men den er sjaw (og jeg håber I også kan få den til at virke

Man skal bare klikke på ordet på skærmen, så genereres et nyt. Vi har haft mange (mange) timers sjov ud af den og er ikke færdige endnu.

Screenshot
Disclaimer: ordlaveren indeholder ord som "numse", "neger" og "jesus" - brug på eget ansvar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.