mandag den 21. november 2011

Femte afsnit af Englandssagaen

Dengang for længe siden da jeg var i England første gang kom jeg af snoede veje til at tilhøre en lille kirke, hvor jeg, ud over at komme om søndagen, endte med at lave en del frivilligt (køkken)arbejde. Det er også derigennem jeg kender Mr. og Mrs. B, så det var selvskrevet at vi tog med i kirke om søndagen.

Bagefter var der vaskeægte Sunday dinner, og eftermiddagen bød på endnu en bakke - denne gang den i nabobyen.


Liverpool i horisonten. bemærk den anglikanske katedral der selv på afstand er intimiderende stor

Mr. B fodrer et par grise vi gik forbi på vejen

Og her er den så - The Chocolate Fudge Cake:

 

Den smagte helt åndssvagt godt. Og så med en ordentlig kop te til. Læg i øvrigt mærke til Mr. B's custard med æblekage i baggrunden.

Nu er der kun et afsnit mere. Jeg lover det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.