torsdag den 10. november 2011

Fjerde afsnit af Englandssagaen

Her var faktisk et ret langt indlæg om vores lørdag i Wales og vores søndag i kirke, men så jokkede katten rundt på mit tastatur og så spassede computeren ud og gik væk fra siden og af uforklarlige årsager har blogger ikke gemt min kladde?!

Desværre for jer er jeg pissedoven, så jeg skriver altså ikke det hele en gang til. Billederne fra Wales kan heldigvis godt stå for sig selv, og billederne fra om søndagen kan få sit eget indlæg (undskyld den ekstra billedspam der kommer ud af dét) I må selv forestille jer hvad der var af vittige kommentarer om teaterstykket vi så om aftenen, markedet mig og Mrs. B var på om eftermiddagen, fodboldkampen Manden og Mr. B så imens, den anden familie vi mødtes med og fasanerne der var på vejen.

Køer
Smukke, smukke Wales:




Bakken vi kravlede op på. Den "lette" vej op og den stejle ned

En velfortjent kop te. Serveret i autentisk udflugts-plastikkrus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.