torsdag den 15. marts 2012

Meanwhile, ude i mit normale liv

Jeg spiser chokoladekiks og drikker te. Lytter til den stationære kværne, mens helt uforskammet store mængder data bliver overført til lille nye Toshiba via det nyopsatte hjemmenetværk. Heldigvis der lille nye Toshiba ikke så lille endda med sine 750GB harddisk. Men dem skal vi nu nok få fyldt op. Selvom det stadig er mig en gåde hvordan man altid løber tør for harddiskplads ligemeget hvor stor en harddisk man har.

Det er alligevel lidt vemodigt sådan at skifte computer. Jeg har haft de to andre i hvad der efterhånden må være 6 år. Og de lever stadig, omend den enes grafikkort er stået af og den andens strømforsyning lige nu kun virker på grund af min fars gaffatape og held. For fanden, man har jo hele sit liv på sådan en computer. Vi har lovet hinanden at nu hvor vi har chancen skal vi have ryddet ud i alle de der mange GB data der aldrig er nogen der bruger. Føler mig bare ikke helt klar til at rydde op i mit liv på "næææh, her er en video MERE vi lavede på studenterrunden"-måden. Og slet ikke på "Se Kone, her er et billede MERE af hende skanken jeg var vild med inden jeg mødte dig"-måden (og jo, alle der lægger/har lagt/vil lægge an på min Mand er skanks, pr. def.)

Nå, men i virkeligheden var det meningen jeg ville bruge eftermiddagen på at indhente noget af alt det læsning jeg er kommet bagud på grund af Opgaven Der Slugte Al Min Tid I En Hel Uge. To the books! eller i hvert fald hen efter en ny kop te

1 kommentar:

  1. Hey you - mangler du mere te? Jeg har lidt i overskud :) Kh Rikke

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.