tirsdag den 20. marts 2012

Live fra forelæsning om veldfærdseffekter af importtold

Det er både virkelig godt og virkelig skidt at jeg nu er udstyret med en computer jeg kan have med og gå på nettet på under forelæsningerne.

På den gode side: Mere Sims og blog, mindre "...effekten af importtold på.....ZzzzzZZZZzzzz"

På den dårlige side: Mere Sims og blog, mindre "...effekten af importtold på.....ZzzzzZZZZzzzz"

Oh sure, vi fortæller jo alle sammen os selv at det er så smart fordi så har vi jo altid adgang til alle vores forelæsningsnoter og datasæt og den slags. I virkeligheden skyldes 83% af begejstringen jo at man kan gå på facebook.

2 kommentarer:

  1. Noget skal man jo krydre de forelæsninger med!;)

    SvarSlet
  2. Jeg var mere på nettet og fik tjekket flere blogs da jeg gik i skole end nu hvor jeg er hjemme.... Lidt sørgeligt, især for mine undervisere :-)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.