lørdag den 20. juli 2013

Jeg sagde det jo

Jeg nåede dårligt nok at trykke udgiv på sidste indlæg før ferie stemningen indfandt sig. Vi har spist gigant is på havnen og gået tur i Store Grønne Område, hvor vil spiste gourmetsandwich (trøffelsalami og syltet artiskok) fra sandwichpusheren mens Babyen sov en lang lur i klapvognen. Vi har set tour og ædt frosne flødeboller og købt loppekur til katten. Det sidste var ikke så ferieagtigt, men meget nødvendigt.

I går pakkede vil Baby m/grej sammen og drog til Det Mørke Jylland, hvor vil har set mere tour og spist mere guf og været en tur hos den lokale købmand. Han har nemlig et hæderligt (men dyrt) udvalg af bl.a. engelske specialiteter, så vil fik købt både mærkelige sodavand og full english breakfast på dåse. Og cheesecake i pulverpakke.

I dag er det min fars fødselsdag og det har vil fejret med en shoppingtur sans Baby, og senere er der roulade og grill (ikke samtidig, vel) Min far bestilte ellers altid kylling og rødgrød til sin fødselsdag, men han er blevet underlig efter han er blevet pensionist. Lige nu ligger jeg og feder den i hængekøjen i min mors have. Åh, min mors have. Den skulle næsten have et helt indlæg for sig selv.

Hva? Hvad siger I? Vil I hellere have et indlæg om Babyen? Nå, men det kan være I får det også så.


*Postet forsinket fra tabletten, fordi internettet ikke virker oppe i hængekøjen

2 kommentarer:

  1. Ferie holder. Loppekure eller ej.

    SvarSlet
  2. God ferie :) stemmer for have indlæg og baby indlæg :)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.