onsdag den 20. juli 2011

En lille reminder

Er godt bombet efter tre dage med familiebesøg. Kan godt mærke det er hårdt at skulle være på hele tiden. Især når man nogle gange bare mest har lyst til at sætte sig ned på badeværelsesgulvet og tudbrøle. Nu trænger jeg bare til en pizza og en aften på sofaen - så det bliver nok ikke lige nu jeg får skrevet resten af den der fødselsberetning.

Men mens I venter kan I jo lige deltage i den der giveaway jeg satte gang i. Ellers så vinder Tanja og Øgle(krybdyrs?)moren jo bare per default. Kan da godt smide en ekstra dvd i præmiepuljen, så der er lidt mere at spille om. Var det noget med Boondock Saints? Og en ekstra plade rittersport? Jeg finder en vinder på... skal vi sige fredag? Klokken 12.00. Eller når jeg husker det. Kom glad! (og hvis I ikke gider den åndssvage gætteleg er det ok - I må godt være med alligevel)

5 kommentarer:

  1. Nu er jeg jo herregammel, så jeg aner ikke, hvad Boondock Saints er for noget. Men Rittersport - dét kender jeg! :-)

    (I øvrigt kan jeg godt forstå, at det må have været hårdt med familiebesøg. Ville det være helt unheard of, hvis du rent faktisk bare satte dig ned på badeværelsesgulvet og tudbrølede? Eller var det ikke den slags familiebesøg? Det er bare så hårdt at gå og være ked af det, og det bliver sjovt nok ikke nemmere, hvis man ikke føler, at det er ok at give udtryk for det...)

    SvarSlet
  2. Besøget bestod det meste af tiden af min søster på 15 - og jeg ved godt at når man er 15 er man faktisk stor nok til at kapere de fleste følelser, men jeg synes jo stadig hun er lille og vil gerne hygge når hun er her. Hvis jeg bare sad på gulvet og tudede det meste af tiden var det jo ligefør primi-camping med mine forældre var sjovere

    SvarSlet
  3. Jeg er herredårlig til at gætte babysprog, så jeg vil gerne lade de andre vinde (as if I had a chance...). Tror øglemor vil blive særligt glad for chokoladen :)

    SvarSlet
  4. Kæreste Øglemor: Såvidt jeg er orienteret, er vi to vist ikke så langt fra hinanden aldersmæssigt, og jeg tillader mig derfor at sige, at det er fuldstændig uacceptabelt, at du ikke kender Boondock Saints. Mmm, det er en fed film. Faktisk, så hvis jeg vinder, så skal du have den. Fordi du ikke har set den før. SÅ fed er den nemlig. (Og de er herrelækre de to der spiller hovedrollerne ;-)
    (Nu håber jeg bare virkelig at jeg vinder. Også selvom Camp Chaos tror du bliver mere glad for chokoladen ;-)

    SvarSlet
  5. Ej jeg gider jo godt gætte. Kan for Fanden bare ikke finde tiden. Eller energien. Same old song..

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.