onsdag den 4. maj 2011

Udfordringen

Jeg er blevet tagget af GravidGrahvad Og "udfordringen" kommer for mit vedkommende nok til at bestå i at tage spørgsmålene alvorligt. For jeg synes det er sådan lidt... ligegyldigt, det meste. Nå, men here goes.

Hvorfor startede du med at blogge?
Uha, det er efterhånden så mange år siden at jeg ikke kan huske det. Det var i hvert fald dengang det stadig hed en weblog. I starten var det bare ren dagbogsform uden kommentarmulighed, fordi det hele lå på mit eget domæne og blev skrevet i hånden (html-hånden, forstås) Siden har jeg været lidt rundt omkring, meget af tiden hjemme på mit eget domæne i en meget u-anonym form på en blog jeg faktisk var rigtig glad for og stolt af - men som endte med at give problemer fordi alle kendte til den.
Jeg startede Manden og Konen fordi jeg pludselig befandt mig i et helt nyt liv, hvor jeg var gift og i gang med at lave en baby.

Hvilke bloggere følger du?
Dem der står i min blogroll. Og nogle flere. Er en dør til at få opdateret den der liste. Men har læst med hos Frederikke og Julie i årevis (ligesom alle andre) og ellers er det vist mest kage-, baby- og nørdeblogs.

Favorit makeupmærke?
Ingen. Absolut ingen. Jeg går aldrig (som i aldrig) med makeup.

Favorit tøjmærke?
Kvickly...? Må man sige den slags på internettet? Ej, ok, hvis jeg nu havde alle de ting jeg ønskede mig og uendelig tøjbudget ville jeg nok købe en del i NoaNoa. Og det skulle alt sammen være økologisk fairtrade bomuld.

Dit “må ha” makeupprodukt?
Igen, absolut ingen. For nogle (en hel del) år siden købte jeg sådan en rar og nul-allergi foundation-pensel-ting som jeg brugte nødtørftigt til fester. Nu jeg tænker over det så er jeg faktisk lige ved at tro jeg brugte lidt af den til et af de der tusind bryllupper vi var til sidste sommer. Men der var det ligesom også all-in med NoaNoa kjole og det hele.

Din favoritfarve?
Rød. Rød rød rød. Elsker rød. På faner og på mit tøj og min Rosti skål. Og gerne sammen med lysegrøn.

Parfume?
Uh, uh, uh, kan I gætte det? Kan I? Lige præcis: ingen. Og da slet ikke nu hvor jeg har en lille baby inde i maven.

Favorit film?
Skønheden og Udyret (duh) Jeg kunne skrive mange flere på, men så kunne det jo komme til at tage hele dagen. Vi er ret glade for film her i huset. Især når de er på tilbud.

Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
England. Jeg er anglofil (agtig) Jeg savner fish and chips med malt vinegar og prawn coactail crisps. Og sticky toffee pudding med custard. Jeg elsker England. My kind of crazy.

Hvad glæder du dig mest til i nærmeste fremtid?
Uh, I morgen kommer Esserne til en ordentlig omgang Munchkin og de tager brunsviger med. Og på lørdag skal vi til København og se ting der er lidt sjovere end indersiden af Rigshospitalet. Som fx La Glace og hotdogs fra Nimb. Og Roger Waters' The Wall inde i Parken.

Nåmmen, så tror jeg at jeg sender den videre til... bum bum... Mama Mårslet og Tanja og Øglen's mor og Husmoderen. Sorry hvis I allerede var blevet tagget.

4 kommentarer:

  1. Tak tak - så må jeg jo lige få lavet et indlæg snarest :-)

    SvarSlet
  2. Jeg takker også for tagning og lover at lave et indlæg så snart, jeg har været i tænkeboks.

    SvarSlet
  3. Hep. Så har jeg svaret :-)

    SvarSlet
  4. Jeg gør det også snart. Ama'r halshug! Skal bare lige have mine børn til at blive færdige med at brække sig hele tiden.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.