tirsdag den 10. maj 2011

En lørdag dyppet i awesome

Så fik hun da vist endelig lige tændt for den der computer. Jeg ved ikke lige hvad der skete, men ligepludselig var det tirsdag. Og i mellemtiden har jeg været til koncert og på La Glace og ryddet op og spillet Munchkin og spist hjemmebagte boller hos Kaye og Jyden.

Anyway, den der Roger Waters koncert, ing. Awesome. Med awesome ovenpå. Med sug i maven og tårer og helt ubeskriveligt fede effekter. Jeg havde været lykkelig over at se den originale opsætning live, og det var nok også nogenlunde der mit forventningsniveau befandt sig. Det hele var så bare lige blevet opgraderet. Ahmmen, jeg siger jer, den mur... hold da helt ferie-fest for et stykke visuelt forkælelse af den rigtig fede og rørende slags. Og så havde den rare mand husket at det ikke længere er for tredive år siden og havde opdateret til en mere nutidig reference-ramme. Så vi der var langt fra at være født dengang i 1980 også kunne være med.
Det er den fedeste koncert jeg nogensinde har været til, og det bliver rigtig, rigtig svært at overgå. Og jeg er ked af at mine utilstrækkelige formuleringsevner slet ikke formår at forklare hvor epic det var. Jer der ikke var med må jo se det på dvd'en (som bliver nødt til at komme, for jeg skal have den)

Ud over at koncerten var mega-sej, så fik vi nok også lige den mest awesome burger. Inde på Haché i nærheden af Nørreport. Ikke nok med at den der bruger var svinsk god på den rigtig gode og baconfyldte måde, så var betjeningen fantastisk. De havde lige det der ekstra (overskud?) der gør at tjenere går fra at være "intet at udsætte på dem" til "de gjorde faktisk mit måltid bedre" Og så var det billigt, egentlig. 320kr for to meget mætte voksne inkl. øl og saftevand. Desværre var vi alt, alt, alt for mætte til at prøve deres "dybstegte marsbar med is" Så er det jo heldigt (og dyrt i længden) at de ikke ligger alt for langt fra Rigshospitalet.

På den ikke helt-så-gode side kan så lige nævnes dsb's meget. meget, meget langsomme kørsel over Sjælland på vej hjem og ham idioten der altid skal sidde foran mig og være fuld og have armene i mit synsfelt til koncerter. Hvorfor kan de ikke bare købe en ståplads?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.