mandag den 23. maj 2011

Sofablogger

Ligger på Kaye og Jydens sofa. Så skete der også noget i dag. Plejer jo ellers bare at ligge på min egen sofa. Ok, det er faktisk løgn at der ingenting sker. Var jo fx et smut i Udkantsdanmark og grille hos Mandens forældre i fredags. Og i går var mine forældre på besøg.

Men stadig. Jeg husker mest noget med sofaer og konstant ømhed og utilpashed siden min krop pludselig holdt op med at virke sidste søndag. Er helt umuligt at anbringe legemet i en stilling hvor alle dele har det rart på samme tid. Begynder at være i tvivl det at kunne gå oprejst opvejer ulemperne ved bækkenløsning.

Manden er heldigvis dejlig og står på hovedet for mig, og har fx fundet det lange netkabel frem, så jeg kan sidde i sofaen med den bærbare. Forhåbentlig giver det lidt flere (kedelige) blogindlæg.

1 kommentar:

  1. Det lyder faktisk pænt træls. Men hurra for det dersens indernet. Og slik. Og kage. Ville egentlig ikke andet end banke på og sige hej. Håber snart du finder en stilling du kan være i. Er der noget nyt om indholdet i din mave?

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.