torsdag den 21. februar 2013

Morten, hvor blev du af?

Kan I huske Mille Vanille, som viste sig at være en fake blog?

Var der nogle af jer der læste med hos Abrakadabra, som på så mange måder var samme sted i livet som mig?

Hvad blev der af Sugartop's brokkerier?

Og hvad med En Far, der var noget så sjældent som en mand med en blog om børn?

Og så er det jeg tænker "Gad vide om der er nogen der savner mig?" Altså, ikke Konen, vel, for jeg er jo lige her. Men mit gamle jeg, hende jeg var før, ovre på den gamle blog. Men det kan I jo dårligt svare på.

Nå, men heldigvis har vi stadig Julie og Frederikke

6 kommentarer:

  1. Næ. kender ingen af dem. men prøv The Way back machine! Den er det sejeste! http://archive.org/web/web.php

    SvarSlet
  2. Du har jo flere "gamle blogs", ikke? Jeg savner ikke hende, jeg først lærte at kende dig som, for nu ved jeg jo, at det er dig. :)

    Det ændrer sig løbende, hvilke blogs jeg læser. Nogle følger jeg i lang tid, andre stopper måske selv, og andre igen stopper jeg med at følge, fordi jeg mister interessen, eller fordi jeg følger for mange, og så må nogen sorteres fra. Jeg kan ind i mellem godt sende de, hvis blog jeg har fulgt, en tanke og en "hvad mon de laver nu?", men jeg savner dem som sådan ikke. Deres "bortgang" fra min blogroll, har jo givet plads til nogle andre, og sådan bliver det da forhåbentlig ved med at være. Jeg fornemmer også, at jeg selv har mistet nogle læsere undervejs, men til gengæld kommer nye til.

    SvarSlet
  3. Altsåå... hvem var du før?

    SvarSlet
  4. Jeg husker nogen af dem og så var der Kaspar, tror jeg han hed og en der kaldte sig navnloes.
    Men ja jeg er her stadig og savner jeg din gamle blog(s), altså nu er du jo her og det hele er jo dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåja, navnloes med dukkerne. Hun var eddermame sjov.

      Slet
    2. hun var nemlig rigtig sjov :)

      Slet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.