mandag den 13. juni 2011

The way you make me feel

Har stadig ondt og er stadig træt. Men alting bliver bare lige lidt mere okay når Manden vågner og putter armene om mig og minder mig om at vi er sammen.Og den anden dag kom jeg i tanke om en sang og mens Manden lavede mad satte jeg den på til ham. For jeg har ikke selv ordene.

That's the way you make me feel
Better than I've ever known it
Better than it's ever been
I can't seem to control it, no
The way you make me feel
Like the sun coming up in the morning
Like holding the world in your hands
In a way I could never imagine
The way you make me feel

I original-versionen er det Ronan Keating der synger den, men for os er det Bryan Adams der står alene med sin guitar og synger den som ekstranummer mens jeg står puttet i Mandens arme og stadig har en lille bitte Ært i min mave.

Og undskyld jeg vist har spammet lidt i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.