torsdag den 9. maj 2013

Torsdagsglæde

Ommigosh, ommigosh, ommigosh! Har I set at Allie ovre på Hyperbole and a half endelig har posted et nyt indlæg?

Nå, men det var bare det jeg ville sige. Jer der kender Hyperbole and a half har sikker opdaget det. Jer der ikke gør, bør skynde sig over og sætte sig ind i galskaben. Nu. Nu-nu. Det er godt.

Der er fressembel:

The year Kenny Loggins ruined Christmas (jeg græder stadig af grin når jeg læser det)

Den om Alot'en

A better pain scale, som kunne tænkes at erstatte dem der findes på skadestuer

og historier om The Simple Dog

3 kommentarer:

  1. Åh ja! Jeg blev også MEGAglad da jeg så det! Virkelig bare verdens sjoveste blog! :D

    SvarSlet
  2. Og 'The Party' - min favorit :-)

    SvarSlet
  3. Og derudover rigtig dejligt, at hun har det bedre efter en laaang depression :-))

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.