fredag den 8. juni 2012

Orv, det var sent, hva?

Jeg er ikke død eller noget. Overhovedet ikke. Jeg har bare været sådan lidt "ahmmen, jeg skriver i morgen"-agtig på det sidste og pludselig var der gået så lang tid at Julie skrev ovre på facebook og spurgte om jeg var ok. Det er jeg. Og Manden og baby er også ok. Og katten, selvom den stadig har tynd mave.

Nå, baby! Det er jo det I alle sammen gerne vil høre om (jo det er). Den har det fint. Vi kiggede til den i tirsdags og sygeplejersken scannede den på kryds og tværs, selvom det i virkeligheden er for tidligt at sige noget som helst. Men den har den størrelse den skal have, alting har den rigtige form, og den drikker vand og tisser og spasser rundt, så man skulle tro den aldrig havde lavet andet. Men det har den jo selvfølgelig heller ikke.

Ellers får vi tiden til at gå med at flytte om. Vi skulle alligevel have flyttet bordet ind i det store rum inden fødselsdag, og så kunne vi ligeså godt gøre hytten mere babyvenlig indrettet nu vi var i gang. I virkeligheden blev lejligheden bare bedre indrettet i det hele taget - det sidste halve år har det store (og lyse) rum primært fungeret som pulterkammer.

Highlights fra den sidste uge:

  • Fødselsdag hos mor og søster i Det Mørke Jylland (der var lagkage og flødekartofler)
  • Min mormor der pludselig siger til min bror "Er du ikke kommet dig noget? Du er blevet sådan lidt tyk om kæberne" (min mormor mente det som en god ting - hun synes altid min bror har været for tynd)
  • Manden, der hilser Niecen med åbne arme og et begejstret "Heeeeeeeeeeeej, Prutfims!" og bliver mødt med et meget bestemt "Gider ikk!" (?!)

1 kommentar:

  1. Kan alt for godt spejle mig i "ahmmen, jeg skriver i morgen" - men med dig kan jeg godt blive sådan helt bekymret, fordi jeg ikke kan lade være med at tænke på babyen, som heldigvis lyder til at være lige som den skal være :) Synes i øvrigt du med fordel kunne have kaldt dit indlæg for "Lort og lagekage" :) God bedring med katten.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.