torsdag den 21. juni 2012

Giveaway - Bog: "The 5 Love Languages"

For efterhånden pinligt længe siden modtog jeg en mail fra Mrs. B. om at hun havde sendt (endnu) en bog, og beskeden

"If you have already read it, please pass it on (unless you really don't like it!) to somebody else"

Det drejer sig om bogen "The 5 Love Languages" og selvom jeg ikke har læst den, så har jeg været nok i berøring med konceptet til at sige "I really don't like it" - men det skal ikke forhindre mig i at sende den videre! Nu må I endelig ikke tro jeg forsøger at prakke jer noget virkelig dårligt skod-crap på, for jeg har faktisk set, læst og hørt om andre der har været svært begejstrede for bogen. Det er bare mig der er for glad for dataanalyse til at synes det er meningsfyldt at stille "Sweet notes from my husband make me feel good" og "I love my husband’s hugs" op overfor hinanden som alternative svarmuligheder (på et spørgsmål der kun består af beskrivelsen "question 1")

Nå, men efter den salgstale må I jo alle sammen være vilde efter at vinde den. Den kan i hvert fald blive din, hvis du smider en kommentar (eller en mail hvis du vil være anonym) - jeg trækker lod...bum bum... skal vi sige 3. juli? Så er der god tid.


Bogen er på engelsk og interesserede kan læse mere på 5 Love Languages-hjemmesiden

3 kommentarer:

  1. Hmmm, du sælger den virkeligt godt :) men jeg tror stadig gerne jeg vil vinde den, for vi har i hvert fald IKKE samme sprog herhjemme altid...

    SvarSlet
  2. Jeg har den selv på dansk, så jeg deltager ikke i konkurrencen - jeg vil blot sige, at jeg synes den er rigtig god, omend lidt amerikansk og "how-to-in-five-easy-steps"-agtig. Men hvis man kan se bort fra det, så synes jeg, at der er nogle guldkorn til parforholdet i den. Man kan også læse mere på en hæslig lyserød, men dansk, hjemmeside om kærlighedssprog:
    http://kærlighedssprog.dk/ks_index.php

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for indput - du sælger konceptet bedre end mig ;)

      Slet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.