lørdag den 1. november 2014

Hvori jeg ikke vasker tøj

Manden har taget Barnet med til Farmor og Farfar i Udkantsdanmark, så jeg kunne få en afslapningsdag. Fordi han er en helt.

Indtil videre har jeg brugt to timer på at lægge kabale og drikke te. Så mangler jeg bare
  • Vask af sengetøj
  • ...og alt det andet vasketøj
  • ...og at lægge det rene ditto på plads
  • Oprydning i det meget lokale julemandsværksted, så spisebordet muligvis dukker op igen
  • Oprydning i resten af lejligheden
  • Et bad
  • Opvasken
  • Støvsugning
  • 57 julegaver
  • Planlægning af Mandens fødselsdag
  • At tage mig sammen

Jeg burde virkelig også løbe en tur, men det er den tid på måneden (#oversharing), så det virker fuldstændig uoverskueligt.

Kunne også bare tage en lur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.