søndag den 30. november 2014

Julekalender 2014 - 1. søndag i advent

Jeg havde tænkt, at jeg skulle skrive et rigtig julehyggeligt indlæg om alle dagens julehyggelige hyggeligheder, for ligesom at skyde julehyggen igang.

Desværre har dagen (indtil nu) ikke været specielt julehyggelig. Barnet Der Er Ved At Få Hjørnetænder Og Desuden Er Forkølet kom til at glemme at sove middagslur i går og sov derfor virkelig dårligt i nat og har derfor været et sandt festfyrværkeri af festligheder her til formiddag. Og det tog selvfølgelig halvanden time at slå hende ned til lur, på trods af über-træthed.

Som sagt. Festligt.

MEN det skal ikke gå ud over jer, at mine juleplaner er blevet skudt i sænk af en hel perlerække af dommedagsbegivenheder (inkluderer, men er ikke begrænset til: Den gule sut var væk, Mor kom til at vælge den forkerte ske, hanken på laptoppuden vendte forkert, den gule sut var væk (igen))

Jeg har nemlig (trommehvirvel, tak) lavet en
JULEKALENDER
til jer.

Eller, teknisk set har jeg lavet en julekalender til min moster, som jeg så har taget billeder af og uploadet til bloggen. Og derfor kan I heller ikke åbne de daglige pakker før klokken 21, for selvom jeg tvivler på min moster læser med på bloggen, så synes jeg ikke der skal spoiles på nettet før jeg er sikker på hun har åbnet den.

I dag er der selvfølgelig ingen pakke, eftersom det først er 1. december i morgen, men jeg tænkte at vi ligeså godt kunne få kalenderen hængt op.



Lige nu har jeg ikke lagt nogen instruktioner ud om hvordan I åbner pakkerne - men det er rimelig ligetil, så mon ikke I finder ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.