onsdag den 10. oktober 2012

Ønskeseddel

Vi er nogen som har fødselsdag i morgen. Jeg holder ikke noget, men Manden tager mig med ud at spise i aften og Kaye har lovet at lave lasagne til mig i morgen. Og så kommer min familie forbi om en uges tid (fordi det lige var sådan det passede), men jeg havde faktisk ikke sådan rigtigt tænkt på det som en fødselsdagsafholdning.

Indtil min mor ringede og spurgte hvad jeg ønsker mig. Ønsker mig?! Det nærmeste jeg kunne komme var "Øh... jamen, Ringenes Herre Lego". Og så ikke mere. Plejer at have en kilometerlang ønskeseddel, men det har jeg åbenbart glemt i år? Kan overhovedet ikke komme i tanke om hvad jeg lige står og mangler - men Baby mangler stofbleer og vaskeklude.

Nu har jeg så gået og tænkt over det. Og jeg kan stadig ikke komme i tanke om andet end LotR Lego. Jeg har vist sagt det før, men Jesus, man bliver mærkelig af at blive nogens forældre.

1 kommentar:

  1. Stofbleer siger du? Nye baby må få en ordentlig stak fra Camp Chaos, hvis I er interesseret? Vi er nemlig kommer dertil, hvor vi ikke behøver stakkevis af slagsen liggende fremme længere. Say the word og de kommer i jeres retning :)

    Hvis du får Ringenes Herre LEGO, så må du love at poste billeder både før og efter samlingen.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.