søndag den 7. oktober 2012

Den rene ynk

Jeg ved ikke hvad den der Mand har lavet ved sin ryg, men han har tilbragt det meste af ugen i sengen. Overhovedet ikke optimalt når Konen er sådan en der nærmer sig højgravid og derfor 1) ikke fungerer optimalt fysisk, 2) er virkelig overfølsom hormonella. Så jeg begyndte også at få det skidt. Depressions-agtigt skidt, faktisk. Og det var der så bare ikke så meget at gøre ved, for det var ligesom mig der var i stand til at komme ud af sengen, og derfor mig der skulle hente vand/mad/puder/piller.

Nu er det så endt, som det altid gør efter flere dage i træk i den Grå Sump, med et immunforsvar der ikke gider mere, og en deraf følgende forkølelse. Heldigvis har Manden det nu så meget bedre at jeg (næsten) ikke havde dårlig samvittighed over at diktere at i dag var det mig der skulle passes. Så jeg har siddet på sofaen hele dagen og inhaleret varm saftevand og toast. Det måtte godt blive bedre i morgen.

Men set fra den lyse side er vi hverken ramt af maveinfluenza, eller igang med at komme os over flere uger med influenza og lungebetændelse.

Bonus-info: Selvom vi har levet af junk, slik og mere junk de sidste fire dage har jeg tabt mig næsten et halvt kilo. Rimelig ok kur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.