fredag den 14. september 2012

29+3

I dag er jeg 29+3. Så nu er Nye Baby ældre end sin storebror.

Da jeg var 29+3 med Ronan tog vi de sidste billeder af maven med ham i, inden vi tog ned på sygehuset og fødslen blev sat igang.

I dag har vi taget billeder af maven med Nye Baby i.

Nye Baby's mave

Ronan's mave

Med Ronan var vi færdige nu. Maven var stor og tyk, og vi havde snakket om det hele.

Med Nye Baby har vi ikke forberedt noget som helst, og maven mangler at vokse meget endnu.

I dag savner jeg Ronan, og mangler de sidste ti uger han skulle have haft inde i maven. Nu, mere end nogensinde, er forskellen hjerteskærende tydelig.

5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå dig. At det er så underligt og meget skelsættende, at I nu er nået her til.
    Jeg ønsker jer alle 3 en dejlig weekend - Det er nogle fine maver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald nogle meget forskellige maver! Synes virkelig min mave er lillebitte den her gang selvom alle siger "Neeeii, hvor bliver du stor!" Kan tydeligt huske hvordan Ronan's mave føltes - meget glat og spændt og som om min hud var ved at sprække. Den her gang føles det hele bare blødt og en anelse blævret. Haha

      Slet
  2. Sikken en stor forskel. Kan godt forstå, du føler dig meget mindre denne gang. Fra nu af er det ukendt territorium for jer alle - pøj pøj med det. Det er altid lidt som at være på dybt vand. Jeg blev så træt af at folk sagde, at jeg havde en lille fin mave (og stort set kun tog på der), fordi vi jo vidste, at Bean var lidt mindre end gennemsnittet. Jeg var ret misundelig på alle dem, der havde kæmpestore strutmaver. Jeg nåede først at blive nogenlunde stor på maven til allersidst.

    SvarSlet
  3. To meget forskellige, men sindssyge flotte maver og jeg kan godt sætte mig ind, hvordan du går og har det i øjeblikket. For Ronan mangler. Det vil han altid gøre.

    SvarSlet
  4. Ved ikke hvordan det er, for har ikke prøvet det selv. Men synes det er dejligt at du deler dine tanker. Og en flot mave - begge to :-)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.