torsdag den 25. september 2014

TBT: Fra Den Gamle Blog (del 20)

24. januar 2008
Piskogning

Jeg er typen der bedst kan lide at alle omkring mig har det rart og jeg synes der skal være plads til alle. Jaja, bare kald mig flipper, men jeg tror naivt på det er muligt for alle at have det godt med en smule forståelse.

Men selv jeg har en grænse. Der er én ting der virkeligt kan få mit pis i kog. Jeg hader folk der fordeler 13 stykker tøj på tre tørretumblere og så sætter dem til at tumble i et kvarter. NEJ, det tager IKKE 15 minutter at tørre 4 viskestykker. Vi er også andre der gerne vil have tørret vores vasketøj og der er altså et begrænset antal tørretumblere.

Jeg HADER at stå og glo mens jeg venter på at en eller anden åndsbolle kommer og henter sine karklude.

Grrrrrr…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.