søndag den 14. september 2014

Hvori jeg næsten går hen og bliver overtroisk

Jeg bryder mig ikke rigtigt om, hvordan mine Throwback Thursday-indlæg lader til at være nærmest profetiske. Jeg har lagt indlæggede til upload i fuldstændig tilfældig rækkefølge (og har ikke set på dem siden), alligevel passede det for et par uger siden, at der var et tbt-indlæg om tidligere lokal-formand, dagen før jeg skulle på kursus med selvsamme (han ligner i øvrigt sig selv på en fucking prik, og føler mig stadig som et fuldstændig fjols når jeg åbner munden i nærheden af ham)

I torsdags var det så et indlæg om tandlæge. Sjovt (men ikke på haha-måden), eftersom jeg lige har knækket et stykke af en tand. Jeg er faktisk lige ved at tro det er nøjagtig den samme tand, der er tale om. Haha. Ha.

Så nu er jeg helt vildt nysgerrig og har lyst til at læse fremad i de næste planlagte tbt-indlæg, for at se hvad der venter mig. Men på den anden side tør jeg ikke, for det er som om det ikke er de bedste ting de forudsiger...

1 kommentar:

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.