torsdag den 11. september 2014

TBT: Fra Den Gamle Blog (del 18)

18. august 2008
Tortur på den dentale måde

Er følelsesløs i hele kæberegionen. Har for 295kr lokalbedøvelse i munden. Og plastikfyldninger for et beløb svarende til en måneds husleje.

Meget snakkende tandlæge smalltalkede om uddannelse, Jylland og ikke helt så meget om hvad han gjorde ved min mund som jeg kunne ønske “Der er da dejligt i Esbjerg, jeg bedøver dig lige, hvad læser du så? Nåda, det hul er sgu dybt, det var godt du kom, på en måde er det jo heldigt den fyldning faldt ud, haha, skal du så være gymnasielærer bagefter, søde?” Jeg lå der med munden fuld af vat og metal og bedøvelse og kunne ikke svare meget andet end “Ba, bet pan man bo pige, pøhø, av”

Lå med kæben spændt ud med donkraft-lignende instrument og tandkødsbrændende laser-device rettet mod bageste kindtand da nådesstødet kom: “Ja, den er godt nok eget tæt på nerven… det kan altså godt være vi bliver nødt til at rodbehandle, så du må lige ringe hvis det begydner og gøre ond, og også hvis det ikke gør, for det er ikke altid man kan mærke betændelsen i nerverne, haha”

Haha. Ha.

Tror jeg går i fosterstilling på sengen med en dåse Ipren. Nok ikke så smart med slik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.