tirsdag den 8. februar 2011

To eat out or not to eat out

Da vi flyttede til Den Nye By var vi godt klar over at det var sådan et sted hvor ting havde lukket om mandagen. Kaye (Mandens søster) havde advaret os, og vi oplevede det på egen krop da vi var på visit i sommers, på en af de der sygt varme dage, og milkshakebiksen var lukket. Nåså.

Det viser sig så at Den Nye By også er sådan et sted hvor alting har lukket om søndagen. Undtagen om formiddagen, men hvad hjælper det, når det er om aftenen Manden er vågen og jeg har lyst til at gå ud? Ahmmen, seriøst det eneste sted med mad der var åbent i gå-radius (=hele midtbyen - indsæt selv tilfreds indvendigt grin) var pizza-stederne.

I dag har alle stederne så åbent, men jeg har til gengæld ikke ligeså meget lyst til at gå ud. På den anden side har vi ikke noget mad, og jeg kunne faktisk godt tænke mig snart at prøve den (dyre) restaurant som Mandens familie har fortalt om i årevis efterhånden.

Og jeg elsker at spise ude sammen med Manden.

UPDATE: Manden sov længe og så stenede vi og så endte han med at gå i Fakta efter Nachos og hot wings. Det var en god ide, for halvanden time på sofaen med mand og fråde-mad er jo overhovedet ikke dårligt. Er til gengæld lidt dårligt med Nachos-opstød når jeg skal i seng lige om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.