fredag den 12. marts 2010

Så kan de da også bare rende mig (nej nej nej, det mener jeg slet ikke, jeg vil også gerne bare lave kaffe eller stryge papir eller...)

Nåmmen, så fik man ikke lige det der job. Som altså var MIT job. Lissom. Blev ikke engang kaldt til samtale, lissom. Lorteordning.

Men det var da også bare heldigt så, for i virkeligheden gad jeg jo slet ikke have en fuldtidsstilling, ikke engang der. Så HA "vi fik 120 ansøgninger og ud fra en samlet betragtning bla bla bla" jokes on you. Eller noget.

Men brevpapiret er pænt. Jeg finder aldrig et andet sted hvor de har så fint brevpapir. Eller så perfekt et job. Suk.

Nå, men Bedstevennen har reddet mig fra ukontrollabel selvynk "Jeg tror de havde en anden elev på hånden, som de godt ville have og i virkeligheden var opslaget proforma"

Og det var sandheden. Jo det var. Blev der sagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.