torsdag den 18. marts 2010

It'snot

Kender I den der vittighed "Is that water coming out of your nose?" "No, it'snot"

Haha. Ha.

Nå, men det var i hvert fald snot. Snot snot snot. Og mere snot.

I går løb det ukontrollabelt ud af min næse (undskyld, undskyld, undskyld for de klamme mentale billeder), så jeg nu har en hudløs, sviende næse efter alt de tørren og pudsen og nysen. I dag lader det til alt sammen at have bevæget sig ind i bihuler, ører, hjerne mv så mit hovede føles sprængfærdigt. I kender godt følelsen, ing?

Det eneste der duer er te, chokoladekiks og Pride and Prejudice. 2005-filmen. BBC-serie virkede pludselig som uoverkommelig maraton for mit tunge hovede i går. Fortryder nu, for filmen er jo slut og hvad skal jeg så se i dag?

Jaja, jeg er igang med at læse Wuthering Heights, og den er også god, men ulykkelig og kompliceret kærlighed er bare ikke ligeså sygdoms-væk-drivende som Jane Austen. Er sikker på det er videnskabeligt bevist og alting også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.