lørdag den 11. august 2012

Min nye bedste ven

Øglemoren er fuldstændig sindssyg og har sendt mig et eksemplar af Little Big Planet. Og det er selvfølgelig alt for galt og alt det der, men det siger jeg ikke et ord om. I stedet vil jeg sige tak ved at udråbe hende til Min Nye Bedste Ven (en lidt tvivlsom ære, måske, men lad nu det ligge)

Såæh... hvis I ikke hører mere fra mig, så ved I hvad vi laver, mig og Baby.


Nåja, for en god ordens skyld må jeg også hellere sige at Under Stjernerne også er Min Nye Bedste Ven, eftersom hun også tilbød at sponsorere. Øglemor var bare hurtigere, fordi hun har mig på Facebook.

7 kommentarer:

  1. Ih hvor er det Nice med søde mennesker!
    Jeg kan ikke rigtigt finde ud af at spille computerspil, men jeg har altid syntes Litlle Big Planet så så cute ud :)

    SvarSlet
  2. Wuhuu jeg har fået en ny ven! Var lige inde og lure lidt om spillet, det er vist godt nok at jeg ikke har en PS3. Ellers ville jeg jo også bare spille! :p

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Ih altså. *rødmerødme* Tak.

      Slet
    2. Ahmen altså - jeg kan ikke sige dig, hvor glade vi har været for babyindsatsen! Nu er Bean efterhånden stor nok til at undvære, men den har været intet mindre end guld værd. 100% siger jeg!

      Slet
  4. Fedt, hvis det er lige så sjovt, som den snas gratis-Big Planet lokkede med. Og altså - hvis der vitterligt ER en million milliard baner, så er det da så pivbilligt, at enhver burde afstå fra sin daglige café-latte et par dage bare for at få råd :-) desuden er jeg vild med computerspil (hedder det dét mere, eller er det bare mig, der er gammel?), hvor ting i strik indgår. Og hvor man ikke nødvendigvis skal slagte hinanden på bestialsk vis.

    Næste skridt i venskabet er knækhjerter. I halskæde. Muhaha.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.