fredag den 31. august 2012

Jeg har muligvis sagt det før...

Der var faktisk et indlæg inde i mit hoved. Men så begyndte der en infernalsk skod-larm. Og så blev alt andet fordrevet fra min hjerne.

Dagens ufrivillige soundtrack, dog ikke fra naboen: Live Rasmus Seebach-koncert. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Kan man ringe 114 og bede politiet om at få stoppet den forbandede larm?!

Har jeg nogensinde nævnt jeg hader Rasmus Seebach? Ja, ok, det har jeg så. Men nu siger jeg det lige igen: Jeg hader Rasmus Seebach. Og hvis jeg havde husket det var i dag han skulle spille (I Byen Ved Vandet, af alle steder - det var for at undgå den slags vi flyttede!) så havde jeg fundet på noget andet.

Nå, nu skal jeg nok lade være med at tage hul på hvor mange ting er galt med Rasmus Seebach i almindelighed og "Glad Igen" i særdeleshed (hvad fanden sker der for den lortesang?!). Og i stedet forsøge at huske hvad det var jeg havde tænkt mig at skrive om.

Det var vist noget med en liste over baby-indkøb vi har gjort. Som en public service, ing? Så skriver jeg ned hvad vi køber, hvad det koster og senere (når jeg finder ud af det) om det var et godt køb. Så kan fremtidige kommende forældre få et overblik over hvad man har brug for og hvor meget man skal af med (såfremt de er forældre ligesom os og har en baby magen til vores, selvfølgelig). Men vi lod bare som om det var en service alligevel. Blev der sagt.

Og så var det noget med at jeg havde tænkt på at flashe et billede af maven, men så ombestemte jeg mig og tænkte at det lige måtte vente et par uger. For så blev jeg 29+3, hvor de sidste billeder af Ronan-maven er fra og så kunne vi sammenligne. Og så var det sjovt, for jeg var så megafed sidst på grund af alt det der vand. Føler faktisk lidt at min mave slet ikke vokser den her gang.

Nåja, og så var det sikkert også stof nok til et helt hormonella-indlæg mere. Nu over temaet jeg-magter-slet-ikke-Manden-skal-til-fest-imorgen. Men det dropper vi bare. Og så lod vi i stedet for som om jeg var den mega-rummelige Kone. Ok?

1 kommentar:

  1. Synes seriøst også at ham der Rasmus S. er noget overvurderet lortemusik.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.