torsdag den 9. august 2012

En hel dag

Hvis jeg nu var sådan et normaltfungerende menneske, så ville min dag være virkelig afslappende og overskuelig i dag. Har et møde med faglig vejleder klokken to, som virkelig bare er en formsag, en aftale hos psykiater klokken fire og så aftenmad hos Kaye og Jyden. Som sagt, en virkelig overskuelig halv-fridag for et normaltfungerende menneske.

Jeg er bare slet ikke noget der nærmer sig normaltfungerende på det område. Jeg føler mig virkelig on edge (hvad fanden hedder det på dansk?) og har ondt i maven og føler mig presset og stresset. Har slet ikke lyst - har faktisk mere lyst til at tude.

Er træt af det skal være sådan. Er så træt af ikke at kunne, og ikke at kunne forklare hvorfor. Især fordi det bare er så pisse usynligt. Jeg mangler jo ikke et ben, eller sådan noget, og jeg virker faktisk også nærmest normal hvis man møder mig på hjemmebane til et stykke kage.

Er i virkeligheden aller-allermest træt af at fordi jeg har svært ved det, er der endnu flere svære ting jeg skal.

2 kommentarer:

  1. Al mulig god karma til dig. Kender godt det med at få lavet for mange aftaler, selvom det ikke ser sådan ud på papiret. Af og til kan nogle af dem aflyses. Af og til hjælper det at putte dem mentalt ind i hver sin kasse. Mon ikke også du har et par strategier, der kan hjælpe?

    SvarSlet
  2. Kender det, kender det, kender det!

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.