torsdag den 3. juli 2014

TBT: Fra Den Gamle Blog (del 8)

15. september 2007
Er klokken seks for sent eller for tidligt?
Hvor har jeg bare scoret kudos hos cafeudvalget nu. Var en af de første fire russere der mødte op og en af de sidste fire russere der gik (ja, de samme fire).

Der blev danset og drukket i mængder jeg bare ikke har præsteret før. Og i et tidsrum så langt at det heller aldrig er set før. Ikke engang på det der rustur.

Klokken syv i morges dejsede jeg om i min seng med ømme fødder og mild hovedpine – nogenlunde samme tilstand jeg vågnede op i, nu bare uden alkoholpåvirkning.

Ja, jeg dansede med Tutor. Ja, jeg krammede Tutor. Ja, jeg sørgede for at være så meget i nærheden af ham at jeg virkeligt må have været den irriterende russer. Men det er ok, for jeg var jo bare en fuld russer, so insisterede på at sladre og kramme og hyggenusse med alle. Jeg tror ikke han hader mig, jeg tror bare han var træt til sidst. Hvorfor skal jeg lige være typen som klokken seks om morgenen rammer et adrenalinrush når alle andre er gået kolde og bare synes jeg er superbelastende når jeg lægger op til teletubbykram?

Nåja, og så er han bøsse.

Go figure. Selvom det faktisk er første gang jeg er faldet for en der viser sig at være bøsse.

Skal vi så have kage nu for at fejre det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.