fredag den 25. juli 2014

Hvori jeg udgiver indlæg nr. 601

Det skulle have været et "Hurra 600 indlæg"-indlæg, men så kom jeg i tanke om at jeg for noget tid siden fjernede et indlæg, fordi det af uvisse årsager genererede helt vildt meget spam, og så glemte jeg at genudgive det efter spam-stormen stoppede, men så tikkede indlægs-antallet jo op på 600, så i virkeligheden er det forrige indlæg som er nummer 600, men det er ret trist, for det er bare et Throwback Thursday-indlæg, som ikke er specielt festligt på den måde.

Så nu fejrer vi indlæg nr. 601 i stedet.

Dage siden første indlæg: 1647

Antal indlæg: 601 (når jeg trykker udgiv)

Indlæg pr dag: 0,3649

Antal kladder: 59 (når jeg trykker udgiv)

Sidevisninger i alt: 197.674 (hvoraf mindst 25.000 er spam)

Måned med flest sidevisninger: December 2011 (korrigeret for spam)

Mest brugte tag: Ronan (67 indlæg)

Bloggen har fulgt mig gennem
  • 1 abort
  • 2 børn
  • 1 flytning
  • 4 bryllupsdage
  • 2 (afbrudte) uddannelser
  • 833 billeder på instagram
  • 1 kommunalvalg
  • 6 hotelovernatninger
  • 6588 kopper te

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.