mandag den 4. februar 2013

Noget om at være sløv i optrækket

10.00 Babysam åbner, og jeg ringer til Butikschef, der gerne skulle være på arbejde

12.00 Efter at have ringet 7 gange, uden svar, og uden telefonsvarer, prøver jeg at ringe til butikken, hvor en ekspedient lover at få ham til at ringe

12.45 Butikschef ringer, men vi er til sundhedsplejerske. Han lægger ikke en besked

13.45 Butikschef ringer igen. Stadig til sundhedsplejerske. Stadig ingen besked

14.30 Jeg prøver at ringe igen. Stadig intet svar.

16.00 Ringer igen til butikken, efter adskillige forgæves forsøg til Butikschefs mobil. Ekspedient lover igen at få ham til at ringe "når han er færdig med sit møde"

19.00 Babysam lukker

20.45 Har stadig intet hørt

Så må vi vel bare prøve igen i morgen. Jeg har jo heller ikke noget bedre at lave. Og det er da også kun en måned siden jeg skrev den første mail.

7 kommentarer:

  1. Butikschef lyder som en eklatant nar. Intet mindre. Kunne man måske ringe til Moderskibet igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg hvis ikke jeg får fat på ham i (formid)dag

      Slet
  2. Butikchef og butik må jo nødvendigvis matche... Sikke en klaphat - underlig holdning at have, og service er jo åbenbart en by i Rusland - håber i snart får en dejlig madras til gryntegrisen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er åbenbart en travl mand, der hverken har tid til at besvare opkald eller e-mails. På trods af han selv opfordrede mig til at kontakte ham (og Gud forbyde han skulle gøre noget på eget initiativ)

      Slet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.