fredag den 1. februar 2013

Hvad sagde den rare mand? (Lidt mere om den madras)

Eftersom det nu er over en uge siden jeg sidst skrev til Butikschef besluttede jeg mig for at skrive direkte til moderskibet og klage min nød. Jeg ved ikke om de har haft fat i Butikschef eller om det bare er et tilfælde, men et par timer senere tikkede der en mail ind. Jeg har læst den et par gange, og synes stadig ikke det er helt klart. Selvom jeg dog får det ud af det at vi nok skal få en madras - og jeg er blevet helt i tvivl om det mon også var det han mente i den sidste mail? Men bedøm selv. Og læg lige mærke til den kække blinkende smiley til sidst.

"Hej Konen ..

Vi vil naturligvis gerne løse opgaven til Jeres tilfredshed og når I kommer i butikken; så gerne spørg efter mig, så finder vil løsning på udestående.

Gerne om muligt lad os koordinere hvilken dag I kommer, så vi ikke går forgæves ;-)


Bedste hilsner,

Butikschefen"

3 kommentarer:

  1. Hvis det var det, han mente i den anden mail, så fattede jeg det ikke. Det burde have stået lidt tydeligere "Vi giver jer en ny dejlig madras, værsgo!"
    Men hvis I nu endelig får den, så er det da heller ikke et ve-sekund for tidligt.

    SvarSlet
  2. Han er da godt nok yderst velformuleret den gode Hr. Butikschef... :-/

    Jeg synes stadig ikke at hans hensigter fremgår særlig tydeligt så glæder mig til at høre fortsættelsen - krydser fingre for at i ender med en ordentlig madras!

    SvarSlet
  3. Hmm, den er da noget mudret formuleret!
    Hvis ikke han hoster op med madras, kan du fortsætte korrespondancen på deres facebook-side, så tror jeg, madrassen kommer flyvende hurtigere end man kan nå at tænke "jeghandleraldrigibabysammere"
    Krydser fingre her ;-)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.