torsdag den 8. november 2012

Lige til at vågne på

Jeg lover, jeg er ved at skrive et rigtigt indlæg. Mens I venter kan I jo nyde følgende sms-udvikling jeg lige har haft (på Mandens mobil, for den er min når han sover):

Random ukendt nummer: "Hvem der?"
Mig: "Jeg kunne spørge om det samme? :)"
Random: "Du har lige sendt et billede til mig? :)"
Mig: "Øh, nej...?"
Random: "Så siger vi det - god dag :)"

WTF?! Er det bare mig der synes "Så siger vi det" er mega uhøfligt?

Og nu er jeg i øvrigt blevet ret nysgerrig efter hvad det er for et billede jeg efter sigende har sendt?!

(Update! Det er et billede af Dronningen...?! WTdoubleF?!)

5 kommentarer:

  1. Megamærkeligt. Og nu er jeg også nysgerrig.

    SvarSlet
  2. Man må gå ud fra det er nogen (noget?!) ude på det der internet som har spammet Random Ukendt Nummer med et falsk (mit) telefonnummer. Også et vrikelig underligt billede. Må poste det senere.

    SvarSlet
  3. Mega meget mærkeligt, som min datter på 3½ ville have sagt. Så det siger moderen her også - WTF?! Kom gerne med en opfølgning (også på mavsen...) Kh.

    SvarSlet
  4. Da vi var på spa, sendte jeg et foto til min søster, som passede Svesken. Da hun besvarede min MMS med et foto af isspisende Sveske og mor-info om nyligt fuld ble, endte hendes mms hos en ukendt herre ved navn Bent ... også temmelig mystisk, heldigvis var Bent udstyret med god humor, og kunne sende et foto tilbage med det bål han netop skulle til at lave pandekager over.

    Jeg tror altså der er nogle forstyrrelser over i mms-land, som vi ikke er herre over.

    FruF

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.