fredag den 24. juni 2011

Nu er det ikke sjovt længere

Jeg vil godt have ham tilbage nu. Som i lige nu. Jeg synes godt den her rådne leg måtte stoppe og at hvem det end er der har taget min lille dreng lige kom frem og gav ham tilbage, nok.

Det er pissesnyd, ja det er, for vi var faktisk megagode til det der med at være hans far og mor. Og det er bare overhovedet ikke fair at vi ikke får lov til mere, når vi godt kan finde ud af det.

Jeg ved godt det ikke nytter noget, men jeg har bare lyst til at stampe i gulvet og skrige "JEG VIL HAVE HAM!" indtil jeg får min vilje. Der er bare ikke nogen at skrige af og være sur på. Der er ikke nogen der har gemt ham et hemmeligt sted og som bare lige kunne tage ham frem igen.

Det er unfair, for jeg vil gerne bytte. Med alting. De må få mit bedste glansbillede og min Celine Dion-autograf og alt mit Harry Potter-lego. Og alle mine eksemplarer af Ringenes Herre. Hvis bare jeg måtte få lov til at sidde ligeså stille et sted og holde om min lille bitte dreng.

---
Update: Manden siger de også godt må få alle hans Liverpool-ting

2 kommentarer:

  1. Hvor ville jeg bare ønske for dig at det nyttede, se det ville være fair.
    Tænker stadigvæk på dig
    Helle

    SvarSlet
  2. De må sq også gerne få alt mit Fabuland (der er meget!) og alle mine gamle hesteting. De skal bare se at komme tilbage med Ananassen. NU!
    Mange tanker herfra.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.