søndag den 12. juni 2011

Mammut-bogen

Nåmmen, jeg var jo så heldig at vinde en mammut ovre hos Anne. Den kom med posten i går bragt af et superfriskt postbud der ikke havde noget imod at han skulle helt op på anden sal med den. Jeg tilbød slet ikke at jeg bare kunne komme ned til døren og hente den, for er I klar over hvor langt der så er op igen?

Der er 700-og-nogen sider af mammut-goodness, som  virkeligheden nok ikke er ret good hvis bogen fortsætter den nedadgående kurve de tidligere bøger har beskrevet. Men jeg lover at jeg nok skal læse det hele alligevel også selvom det er en rigtig papirbog og det er meget længe siden jeg har læst i sådan en (hvis man ikke medregner min matematikbog). Jeg mangler bare lige 1½ James Bond så går jeg igang.

Og bagefter SÅ tager jeg mig sammen og læser de sidste 3½ bog af Steven Erikssons fantastiske Malazan Book of the Fallen. Es er lige blevet færdig med den sidste og jeg kan godt fornemme på ham at han har brug for at lukke noget "årh hvad årh hvad årh hvad årh hvad" ud til en ligesindet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.