søndag den 9. juli 2023

Hvori jeg gør status

Inspireret af den nyligt opdukkede gamle nytårsliste (lidt som den genfundne bro), kan vi jo lige tage en ikke-nytårs-liste for at gøre status.

Antal børn: Et sted mellem 1 og 5. 2 jeg skal forholde mig til på daglig basis.

Antal biler: 2 (det har jeg i øvrigt også et kladde-indlæg liggende om)

Antal mænd: 2, jeg forholder mig stadig til både Kinney og (ex)Manden

År siden jeg mødte (ex)Manden: 15. Jojo, den er god nok. 

År siden jeg mødte Kinney: 7. Jo, den er også god nok.

Foretrukken te: Assam CTC med naturli' m_lk

Bedste legosæt for nylig: City of Lanterns

Ture til Sverige: For få

Bøger læst:
  • Hahahahahahahahahaha
  • som om jeg har tid til at læse bøger længere
  • Men jeg er igang med Gabor Maté's When the Body Says No
  • Og Troy af Stephen Fry

Musik pt.:
  • Intet. Foretrækker alle former for stilhed

Jeg klarer mig fint uden:
  • Den danske folkeskole
  • Raffineret sukker (løgn, men jeg er stort set holdt op med at spise det)
  • Det lokale foreningsliv
  • Netflix
  • Perlesten

Der må gerne snart være mindre af:
  • Jobcenteret (det måtte faktisk gerne ryge ned på et absolut nul)
  • Traktorer på landevejen
  • "Moar, moar, moar, moar, moar"x2
  • Tørke
  • Fucking stress hele tiden

Lige om lidt sker der det at:
  • Jeg får tilkendt førtidsension (for ellers magter jeg seriøst ikke mere)
  • Jeg finder et sted at bo med ungerne mens Kinney bygger noget andet
  • Vi høster nogle tomater (og så er der forhåbentlig noget mere der fucking lykkes næste år)
  • Jeg stopper med at amme. Skal bare lige have det forbi den to-årige....
  • Nogen svinger en tryllestav og jeg vinder i lotto. Tak. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.