søndag den 1. november 2015

Hvori mine forældre har været gift i 25 år

Jeg har fået en blæne, bag på underlæben. Lige der hvor den rammer imod tænderne hver gang jeg bevæger munden.

Det er ikke sådan skide behageligt.

Det er faktisk adskillige grader af træls.

I går forsøgte jeg at spise smerten væk i sølvbryllupskager og absurde mængder slik. Det lykkedes ikke helt. Men i dag er der jo så sølvbryllupskagerester, så jeg må hellere forsøge igen.

Så kan vi starte med at spise sundt i morgen.


PS. Men seriøst, ing? Den der blæne er faktisk rimelig nedern.

2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med dine forældre, og skynd dig så hen på apoteket og køb en flaske klorhexidin mund skyl, så du kan få has på den blæne

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med dine forældre, og skynd dig så hen på apoteket og køb en flaske klorhexidin mund skyl, så du kan få has på den blæne

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.