torsdag den 6. marts 2014

TBT: Fra Den Gamle Blog (del 1)

23. februar 2008
Jeg drikker aldrig mere
Må være mit nye motto. Man må jo have noget at stræbe efter. Sad til cafe med 5-6 andre i går og drak. Virkede mere indholdsrigt mens det stod på. Har en vag forestilling om jeg synes det var helt vildt hyggeligt og sjovt. Kan ikke reelt huske andet end en masse white russians. Og toast.

Der var noget med vi skulle danse limbo, men blev aldrig til noget. Spirrevippen ville ikke og så gik vores lokale Økonom kold. Så tog vi over til en fest i nærheden. Var rimeligt syg uden ret meget gang i den. Opførte os som mongoler på dansegulvet. Til Hansons mbob. Fandeme i orden stil. Så kan de lære det.

Knap så intelligent at voldspamme Indianeren med sms’er (med hjælp fra Spirrevippen). Tror han hader mig nu. Selvfølgelig også en måde at afslutte bekendtskab på.

Åd to af Mandens (Ex'en, red.) jeg-skal-restitueres-efter-sygdom-müslibar til morgenmad. Har fandeme også brug for at blive restitueret.

1 kommentar:

  1. Haha, den sætning har jeg også sagt en gang eller to..

    - Anne

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.