onsdag den 6. april 2011

Inde fra der hvor tiden står stille

Jeg ville egentlig skrive "undskyld jeg ikke skriver om andet end Ananas - det er jo ikke fordi det er det eneste der sker i mit liv"

Men så gik det op for mig at det er det faktisk. Med mindre jeg skal ud i at fortælle om at jeg vaskede tøj i weekenden (lys, rød og koge) og at jeg i søndags fik lavet en tredjedel af det matematik jeg er bagud (gauss-elimination, multiplikation af matricer og inverse matricer)

Og I morges da Manden kom hjem lykkedes det for første gang i lang tid at finde rigtigt ind til hinanden. Derind hvor der kun er plads til to og ens sjæl smelter sammen og alle føleser bliver rene og man har bare lyst til at holde fast og holde fast og holde fast. Jeg savner ham mens han sover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.