torsdag den 24. marts 2011

Epic fails

Vi elsker


og

2 kommentarer:

  1. Haha, ja, de er altid sjove. Tjek også bloggen hyperboleandahalf.com, hvis du ikke allerede kender den.
    Og så vil jeg lige sige, at jeg har villet kommentere på de mere alvorlige indlæg også, men ikke har kunnet gøre det fra min telefon, ordentligt. Og jeg ved heller ikke, hvad jeg skal sige, for jeg synes det hele er uretfærdigt. Men måske, at jeg godt forstår jeres valg og selv ville have gjort det samme, tror jeg. Og at jeg stadig tror på, at alt sagtens kan være helt som det skal.

    SvarSlet
  2. Åh, jeg kender den. Abonnerer på den ovre i min feed-reader - er især hysterisk af grin over historien om den fødselsdag hvor de leger ulve.

    Og jeg har også villet skrive nogle flere alvorlige indlæg men så vidste jeg faktisk heller ikke rigtigt hvad jeg skulle sige

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.