fredag den 31. december 2010

Som Jason Mraz siger: Happy NOW year

En gang i løbet af efteråret var der en her i huset (som ikke var mig) der sagde "Hva, øh, det er længe siden jeg har været til en rigtig nytårsfest - skal vi ikke bare invitere folk herud?" og så var der en anden i huset (som desværre var mig) der sagde "Jo, det lyder da som en god ide, det er også længe siden vi har holdt fest"

Så nu står vi med en (stadig) rodet lejlighed som (stadig) mangler at blive ryddet op og 3kg hakkekød der skal laves til burgere og pynt der skal hænges op og et gulv der (stadig) skal støvsuges og tøj der (igen, igen, igen) skal lægges sammen og på plads og salat der skal hakkes og bord der skal dækkes og noget musik der skal mixes og indsæt selv mere a la De Nattergale:



Nå, men burgerbollerne er da bagt og tøjet er i det mindste rent. Og gæsterne kommer først klokken fem.

BONUS INFO:
Graviditetssymptom-listen kan udvides med
  • Jeg skal tisse
  • Ømme bryster
  • Begyndende kvalme, især ved stegeos og når jeg er sulten
  • Og så er jeg træt. Fik jeg nævnt jeg er træt? Hvordan fanden skal jeg holde mig vågen til klokken meget sent og samtidig være underholdende overfor 12 gæster?
PS. Jason Mraz' nytårsliste kan findes ovre på hans (i øvrigt udmærkede) blog http://freshnessfactorfivethousand.blogspot.com/


PPS. Jeg tog mig selv i at sige "Årh, fuck, jeg gider ikke det kvalme igen" i morges. Men det er løgn. For jeg gider det godt. Jeg gider godt det hele. Bare vi må få den lille baby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.