fredag den 3. september 2010

First things first

Jeg HADER - hader hader h.a.d.e.r - min nystartede uddannelse.

Dobbelt op og med krymmel på.

At intro-arrangementerne er åndssvage kan jeg leve med, for nåja, sådan er den slags bare (selvom jeg ikke FATTER hvorfor den slags ALTID skal foregå med orienterings-løbs-team-building i en spejderhytte, efterfulgt af fest med UDKLÆDNING og gratis adgang til DISKO bagefter - hvor gamle er vi? 12?)

Jeg kan tilgengæld IKKE leve med at første UNDERVISNINGstime på videregående uddannelse går med at udfylde såkaldt Johari-skema som er FYLDT med stavefejl (det er ikke ok at papirer på videregående-uddannelser konsekvent mangler nutids-r) og i øvrigt er et dårligt udført stykke skema-arbejde.

Spørgsmål: "Overtager ofte ledelsen over teamets arbejde; aldrig, sjældent, ibland, relativt ofte, meget ofte"

Så jeg overtager aldrig ofte ledelsen over teamets arbejde? Eller gør jeg det meget ofte ofte? Det er jo en GRUNDLÆGGENDE spørgeskema-brøler.

I øvrigt er der dømt gruppearbejde hele september måned. Udelukkende for gruppearbejdets skyld. Hele den skriftlige del af opgaven består i at "føre logbog", "gruppens samarbejdskontrakt" og "sanktioner hvis denne ikke bliver overholdt" mv. Ahmmen, igen; hvor gamle er vi? 12?

Og "sanktioner"? Hvad fanden menes der med det? "Hvis du ikke kommer skal du tage kage med næste gang" Er det kun mig der kan se et hul i den logik?

Efter endnu et rædselsfuldt udført spørgeskema kunne det konstateres at min læringsstil er VISUEL. Nåmmen, ok så. Hvor relevant.

Åh, jeg ORKER ikke den slags. Og jeg gider ikke engang komme ind på hvad studievejlederen sagde til mig.

Har nu skrevet til Syddansk Universitet og spurgt om der stadig er ledige pladser på noget (seriøs) økonomi.

...

I det mindste er min SU-ansøgning blevet godkendt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.