torsdag den 5. august 2010

TSCT

Nej, det er ikke forkortelsen for en tv-serie, men står derimod for The Spoon Compatability Test.

Manden og Konen har læææænge ledt efter nyt bestik, som erstatning for det der 80er noget med brune (engang sorte?) håndtag. I ved hvad jeg mener.

Nå, men for noget tid siden fandt vi en-de-lig noget der ikke var for grimt/for mærkeligt/for Georg Jensen, men til gengæld perfekt på alle måder. Bortset fra prisen (som jo egentlig minder meget om prisen på alt muligt andet, men vi er nærige/fattige) Selv på tilbud var det noget med 50kr pr del. Altså, helt ærligt. 50kr for en GAFFEL?

I mellemtiden, mens vi gik og drømte om det der bestik, faldt vi over en sofa vi godt ville have. Som kunne alt det vores sofa skal kunne, og som ingen andre sofaer vi har set kan. 23.000, tak.

Så, det der bestik var jo ligepludselig ikke så dyrt, vel?

Jeg er glad for vi købte det. Det er najs. Jeg vil have hele mit hjem skal matche den ske. Jeg vil gerne bo i det hjem som den ske hører til i.

Desværre scorer den der sofa ret højt i TSCT (så jeg bliver ved med at længes efter den). Især den røde udgave.

Selvom sofa-salgskvinde PS besvarede mit "det er en skam det røde stof er så ru" med "Ja, og så bliver man træt af farven"
Hvorimod jeg jo aaaaldrig bliver træt af at kigge på kedelige brune, grå og nuuuude (hvad fanden er det for en farve?!) sofaer

PPS. Kom også til at bede venlig Imerco-mand om at bestille supersmarte rosti-skåle hjem til mig

PPPS. Nåh ja, det der bestik er D+W ovre fra Raadvad

2 kommentarer:

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.