fredag den 27. august 2010

Kage



4 kommentarer:

  1. Fantastisk. Har du selv lavet den?

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig er den hjemmelavet - kage er jo som bekendt en af grundstenene for livets fortsatte beståeen ;)

    Men kagen holdt i hvert fald tre dage. Og vi havde gæster alle tre! (Får stadig kvalme ved tanken om kage... eller...)

    SvarSlet
  3. MMmmmmm! Ser GOD ud. Er det med fondant eller sugar paste, eller hvad det hedder, alt det der kage-gøgl? Tænk, at du kan lave sådan noget. Gad jeg godt at kunne.

    SvarSlet
  4. Det er såkaldt Marshmallow-fondant. Og det er mega-nemt. Ahmmen, jeg sværger, jeg er toalt motorikspasser og kan ikke putte glasur på noget under at det ligner Jerusalems ødelæggelse - men DET her var simpelthen så nemt. Ligesom at lege med modellervoks.

    Jeg poster opskriften en af dagene (når jeg lige får taget mig sammen) sammen med mine sparsomme erfaringer på området

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.