torsdag den 26. august 2010

Boglisten

Jeg har fået en bogliste fra det der uddannelse jeg skal igang med. Nåmmen, det er jo så fint nok at få den i god tid og det der, selvom jeg må indrømme jeg nok ikke lige farer ud og køber bøgerne med det samme. Skal lige se om jeg overhovedet gider den der uddannelse først.

Jeg skal så åbenbart have "Kunde- og samarbejdsrelationer" (som der PS er "rollespil" i på andet semester i hele 3 dage. Jojo) og der skal jeg anskaffe en bog der hedder "Præsentation der fænger - få dit budskab frem"
Jvf det der med at jeg ikke er 100% sikker på jeg skal/vil/gider den her uddannelse ledte jeg efter bogen på biblo-hjemmeside. Hvor jeg ikke kunne finde den. Så måtte jeg jo ty til google med ISBN-nummeret. Det venlige google kan så fortælle mig at bogen retteligt hedder "præsentationER der fænger - få dit budskab IGENNEM"

Jamen, er det kun mig der er FLAD af grin over det?

...

PS. Jeg HADER folk som i en bogliste skriver "nyeste udgave"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.