fredag den 21. december 2012

Hvis og hvis

Hvad nu hvis der går noget galt med amningen?

Hvad nu hvis hun er sulten?

Hvad nu hvis vi griber det forkert an med den sut?

Hvad nu hvis hun har det for varmt?

Hvad nu hvis hun fryser?

Hvad nu hvis jeg bløder for meget/forkert?

Hvad nu hvis det bryst gør for ondt?

Hvad nu hvis jeg er for i-favn-agtig?

Hvad nu hvis jeg ikke er i-favn-agtig nok?

Hvad nu hvis hendes numse er for rød?

Hvad nu hvis vi overstimulerer hende?

Hvad nu hvis vi bare burde lade hende ligge?

Hvad nu hvis vi har hende for længe ude i barnevognen?

Hvad nu hvis lægen ikke kan gøre noget ved den sindssyge kløe jeg har over det hele?

Hvad nu hvis der er noget galt og vi ikke opdager det?

Hvad nu hvis der sker noget med hende?

3 kommentarer:

  1. Hvad nu hvis rigtig gode mødre stolede på sig selv?

    Alle de spørgsmål der kommer med et nyt menneske er totalt uoverskuelige (forhåbenligt ikke for mig). Men damen ser så fin og veltilpas ud, og du er virkelig en god mor (har læst det hele om Ronan), så personligt er jeg ikke spor bekymret for, at hun har det godt og nok skal blive ved med at have det.

    Hep hep og glædelig jul, til hele familien

    *fruF

    SvarSlet
  2. Så ringer man til sin dejlige Sunder, der kommer og siger, at I gør det hele på den måde, der er allerbedst for Gryntegrisen, men at det tager tid at lære hinanden at kende og at læse hinandens signaler. Det med kløe er dog nok for lægen...
    Men husk nu: I er Gryntegrisens super parents of awesomeness!

    SvarSlet
  3. Det der med hvis og hvis er vist bare et vilkår, der følger med den lille nye vidunderlige person;) Og så er jeg helt enig med Fru Forstad og Østfronten: Gryntegrisen kunne ikke have valgt nogle bedre forældre, så jeg er fuldstændig overbevist om, at hun er i de bedste hænder:)

    Glædelig jul til jer alle:)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.